Levering en retourprocedure

-1- De leveringstermijn van het artikel bedraagt maximaal 5 werkdagen indien voorradig. Wanneer de maximale leveringstermijn, om welke reden dan ook, door Meevers Sport overschreden wordt, zal zij u hiervan onmiddellijk per telefoon, of e-mail in kennis stellen. In dat geval heeft u de bevoegdheid om de overeenkomst met Meevers Sport te ontbinden, door dit schriftelijk via e-mail, aan Meevers Sport te melden.

 

-2- Meevers Sport geeft u de gelegenheid het bestelde artikel retour te zenden als u niet tevreden bent over het desbetreffende artikel. U heeft hiervoor 7 dagen de tijd. Het artikel moet dan wel aan de volgende eisen voldoen: - niet gedragen of gebruikt - product in de originele verpakking. Indien hieraan niet voldaan wordt, kan Meevers Sport het artikel weigeren voor retourname. Wanneer uw retour is goedgekeurd, krijgt u uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk (of tenminste binnen 30 dagen) teruggestort.

 

-3- Bij besteding vanaf € 70,- incl. BTW betaald u geen verzendkosten! Gratis verzending geldt naar één adres in Nederland. 

 

-4- Heeft u een retour of klacht? Neem dan contact met ons op via: webshop@meeverssport.nl voor de verdere procedure.

 

-5- Wanneer u een artikel terug wilt sturen of om wilt ruilen, zijn de kosten van transport voor rekening van de verstuurder (u als klant).  Het pakket kan worden verzonden met Post NL op uw lokale postkantoor.

 

-6- In het uiterste geval dat een pakket zoekt raakt, zullen wij aan hand van het pakketnummer, een onderzoek aanvragen bij de klantenservice van Post NL, die overigens ook door u zelf aangevraagd kan worden. Er zullen ongeveer 6 werkdagen overheen gaan voordat Post NL hiervan uitslag kan geven. Gedurende dit onderzoek is Meevers Sport niet verplicht hetzelfde artikel direct op te sturen of in geval van een retour uw aankoopbedrag terug te storten. 

 

-7- Verzendkosten:

Kijk voor de actuele verzendkosten op: http://www.postnl.nl/

Collectie

Merken